Polityka jakości

Załącznik do uchwały nr 427/2024 Zarządu Spółki Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Sp. z o.o. z dnia 29.10.2024 r.

MISJA i POLITYKA JAKOŚCI SZPITALA WOLSKIEGO

„PACJENT PRZEDE WSZYSTKIM”

Naszą Misję realizujemy poprzez ratowanie ludzkiego życia i przywracanie zdrowia oraz niesienie ulgi w cierpieniu poprzez zapewnienie świadczeń zdrowotnych na jak najwyższym poziomie.

  1. Zapewnienie wysokiego poziomu leczenia, zgodnie z wymaganiami prawnymi i obowiązującymi standardami akredytacyjnymi.
  2. Rozwój wiodących i nowych obszarów działalności medycznej, dostosowanych do potrzeb demograficznych i epidemiologicznych.
  3. Wdrażanie rozwiązań innowacyjnych w działalności medycznej.
  4. Indywidualne podejście do pacjenta i jego bliskich.
  5. Udzielanie świadczeń zdrowotnych wszystkim pacjentom z jednakowym zaangażowaniem.
  6. Promowanie zdrowia i zasad zdrowego stylu życia.
  7. Podnoszenie komfortu pobytu pacjenta w szpitalu.
  8. Zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów i stwarzanie pracownikom szpitala warunków do kształcenia ustawicznego.
  9. Poprawę warunków pracy personelu szpitala.
  10. Skuteczne zarządzanie między innymi poprzez:
    • zlecanie na zewnątrz wyspecjalizowanym podmiotom komercyjnym działalności pomocniczych szpitala w celu skoncentrowania się na działalności podstawowej,
    • efektywne, rzetelne i oszczędne gospodarowanie zasobami szpitala,
    • doskonalenie komunikacji wewnętrznej i organizacji pracy szpitala,
    • współpracę z zewnętrznymi podmiotami leczniczymi w zakresie działalności pomocniczych szpitala w celu skoncentrowania się na działalności podstawowej.
  11. Ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Jakości.
  12. .Uporządkowane, jednolite podejście do określenia zagrożeń i szans w procesach i wynikających z nich ryzyk oraz skutecznego zarządzania tymi ryzykami.
  13. Współpraca z ośrodkami akademickimi, innymi szpitalami i instytucjami oraz lokalną społecznością.

Najwyższe kierownictwo Szpitala deklaruje zaangażowanie własne i całego personelu w doskonalenie Systemu Jakości, jednocześnie zapewniając zasoby niezbędne do jego realizacji.

Zatwierdził Zarząd Szpitala Wolskiego

  

WSPÓŁPRACA

Block

Polityka jakości